some one like you

Rabu, 22 November 2023

Keluarga Pak Long Bakar


Wajah arwah Pak Long Bakar. Dibelakangnya adalah motosikal Honda C70 yang sering digunakan untuk urusan harian beliau. Bekas anggota polis. Difahamkan pernah menetap di Gedung Lalang, Seremban sebelum menamatkan perkhidmatan lalu mendirikan rumah dan menetap di Sri Melenggang, Kota, N9. Beliau adalah abang sulung seibu sebapa dengan arwah emak. 

Gambar terbaharu (November 2023) sebahagian anak2 dan cucu Pak Long Bakar. Pengenalan dari kanan Kak Fauziah duk Seremban, Siti Hajar duk Kelantan, Nik suami Siti, Faris anak bongsu Cikgu Fadilah, Cikgu Fadilah, menantu Siti dan kiri sekali Syafiq anak Siti. Gambar diambil dirumah Kak Fauziah di Seremban. 



Konvo Faris anak bongsu Cikgu Fadilah. 


 
Anuar anak sulung Pak Long Bakar. 

http://dizay164.blogspot.com/2019/04/2042019-peristiwa-jam-4-pagi-rumah.html?m=1

Malang tidak berbau. Pada 20 April 2019 kira2 jam 4 pagi rumah arwah Pak Long Bakar telah terbakar. Hampir 99% rumah ini telah hangus terbakar sehingga tinggal rangka sahaja. Alhamdulillah Cikgu Hamidah anak Pak Long Bakar yang tinggal bersendirian dirumah tersebut dapat menyelamatkan diri dan tidak mengalami sebarang kecederaan. Tidak berapa lama selepas kebakaran tersebut sebuah rumah sementara untuk Cikgu Midah berteduh dari hujan dan panas telah didirikan dibekas tapak rumah berkenaan. 



Perkahwinan anak Cikgu Fadilah di Kuantan April 2024


1 September 2024 Majlis perkahwinan anak Leman







Tiada ulasan:

Catat Ulasan