some one like you

Isnin, 6 Ogos 2018

5.8.2018 Dari pandangan mata kasar


Sesiapa jua pun yang melalui dan melihat harta ini akan secara automatik tergambar bahawa bertuahnya kehidupan tuan empunya harta ini yang boleh dikategorikan sebagai mewah dan mengecapi kehidupan yang amat membahagiakan bersama suami dan anak-anak hingga kehujung hayat.

Dengan nilai harta yang memang mahal (RM750k) dan ditambah dengan beberapa pengubahsuaian yang memakan belanja RM100k, tidak hairanlah betapa kita hanya mampu merancang suatu kehidupan yang boleh dimiliki dengan wang ringgit dan apa-apa pun segala perjalanan yang bakal di  lalui dihadapan sana ditentukan oleh takdir yang maha berkuasa.

Andai kebahagian memiliki harta itu telah dapat dikecapi dalam tempoh yang agak lama adalah bukan suatu isu yang perlu diketengahkan, tetapi jika tidak sampai setahun bayangkan bagaimana kecewanya hati dan perasaan pemilik harta ini dan bayangkan kita yang berada ditempat dia.

HIDUP PERLU DITERUSKAN.
KENANGKAN ADA ORANG YANG LEBIH TIDAK BERNASIB BAIK BERBANDING DENGAN KEHIDUPAN KITA KERANA KITA ADA APA YANG MEREKA TIDAK ADA.
ALHAMDULILLAH.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan